måndag, juni 22, 2009

090618, 23:57 paniksms till Tina

Dagarna går fort när man har fullt upp, det har handlats, provat klänningen en gång till m.m. Min syster har kommit upp och ska bo här ett par dagar i samband med bröllopet och man vill ju även kunna vara lite social =).

Idag hade jag fått en tid hos en nagelteknolog i Timrå, Hår & Nagelstudion. Det skulle bli super kul att få naglarna fixad eftersom det inte hör till vanligheten att jag gör något dylikt då jag har häst och oftast går med allt för korta naglar. Lyckas jag få till dom så går dom ändå av såååå....

Då min kära syster alltid går till en nagelteknolog och alltid har snygga naglar, så frågade jag vilken typ av nagel ska hon göra, ska det vara gelé eller akryl osv.? Det ska tydligen vara gelé och förlängas med tippar tyckte hon, och teknologen sa det samma =).

Det blev jättebra och jag är supernöjd, så det lär bli ett återbesök om några veckor igen =)..

Innan jag åkte ut till Timrå idag så var jag in en sista gång på Eleganten för att prova klänningen efter att dom hade lagt upp den till mig. Det visade sig att den behövdes läggas upp ytterligare, så snälla som de var så skulle dom leverera klänningen till Sax & Kam där jag ska fixas i ordning i morgon.

Jag passade på att gå in till Pärlbolaget och hämta smyckena oxå, blev jättenöjd med resultatet, Ulrika hade gjort ett kanonjobb =)..

Ikväll blev jag lite nervös att Felicias klänning blev kvar på Eleganten då jag visste att det skulle vara stängt imorgon. Men efter ett paniksms till Tina så fick vi veta att den var levererad till Sax & kam den oxå *pust*.. Då kan jag äntligen sova i lugn och ro =)

/Veronica

Inga kommentarer: