tisdag, juni 02, 2009

090527, 10:17 Bomben briserar

En… Två... Hjälp! Det är endast två dagar kvar nu, tills bomben briserar, då jag går ner på knä och friar som en blixt från klar himmel. Surprise! Det är inte utan att man börjar bli lite nervös igen… Jag undrar hur hon kommer reagera, speciellt med tanke på att giftermålet äger rum om endast några veckor.... ? och speciellt - hinner hon smälta det tills dagen efter då bröllopsklänningen skall provas ut samt underkläderna jag valt testas och godkännas? Haha, det blir verkligen intressant att se!

Tanken är att jag skall fria under middagen på fredag, en middag som är planerad sedan länge, men som min sambo fick i födelsedagspresent för några veckor sedan. Jag tror inte att hon förväntar sig något utöver det vanliga...

Jag tror hon också att hon kommer bli väldigt glad, men få en chock när hon inser att giftermålet är runt hörnet och att allt grovarbete redan är gjort! Efter hon smält det hela lite grann så kommer Tina att informera lite om vad som komma skall och sedan är det dags att ta ett glas i baren där mina medhjälpare, som även de kört hemlighetsmakeri under lång tid, kommer att dyka upp!

Det skall bli så fruktansvärt skönt och kul att få del med sig av detta, att äntligen göra det officiellt och att sluta springa runt och vara hemlig, även om även detta varit skoj!

Nu är det bara att hoppas att hon svarar JA också....

Inga kommentarer: