måndag, juni 22, 2009

090617, 23:47 att ligga på en brits i kallingar

Några dagar före bröllopet tänkte Tina att det nog skulle vara skönt med massage, detta var inbokat sedan länge. Jag var själv lite skeptisk till idén - har aldrig gått på någon riktigt massage i hela mitt liv, utan det har mer varit nån form av hobby massage man fått någon gång. Tycker det mest ha gjort ont i onödan, har inte känt att jag skulle ha blivit bättre. Eller bättre, jag brukar inte ha ont heller. Så jag var lite skeptisk som sagt.

Min blivande fru fick massage före mig och hade då förvarnat massören Helena att jag var en ovan och rädd stackare. Fick därför en mild form av massage, helt i min smak. Hade jag inte varit lite ovan situationen att ligga på en brits i kallingar hade jag säkerligen somnat! Troligen kommer jag nog boka in ett återbesök i framtiden.
Som jag sa till Helena - bästa massagen jag någonsin fått! :-)

SurpriseBröllopsgänget kom till Sundsvall någon dag senare så vi strålade samman för att knyta ihop säcken. Vem gör egentligen vad, vad händer osv. Var nog egentligen mest för att lugna ner nerverna på mig o Veronica - det mesta var redan ordnat, men det kändes skönt att veta att allt var under kontroll... !

Inga kommentarer: