måndag, juni 01, 2009

090506, 21:45 Lull-lull

Så var det dags igen att besöka doktorn för ännu en spolning av örat. Verkar vara något som jag får leva med resten av livet det där med öronlock. En annan grej som det också verkar som att jag skall leva med i resten av livet är min blivande fru (vilket är helt klart mer positivt) I slutet av denna månad är det dags att fria! Hon fyllde år för några dagar sedan så jag gav henne en inbjudan till en romantisk middag.. hon anar inte vad som komma skall..

Imorgon har jag tagit semester för att tillsammans med mina medhjälpare och Tina träffa bandet Airgarden som skall spela på bröllopet, besöka frisören osv! Blir kul! Bara lite nervös att någon skall se oss springa runt där på stan så att det skulle komma ut vad som är på gång..

Strumpebandet är på väg också, fick samtal idag att det var färdigsytt! Skall bli intressant att se, jag vet knappt vad det är egentligen :-) Sa i princip bara att jag tror att min blivande fru gärna ser ett rätt stilrent strumpeband utan massa lull-lull. Hur mycket kan man göra med ett band runt låret egentligen? Återstår att se som sagt.. !

/Förväntansfulle Ulf

Inga kommentarer: