måndag, juni 01, 2009

081027, 21:09 Underrättelsetjänsten

Hehe, de senaste dagarna har underrättelsetjänsten jobbat hårt. Min inget ananade sambo var på tjejmiddag, och där kom diskussionen efter några glas vin in på bröllop... Inte dumt då att jag hade en flitig undercoveragent på plats som noga memorerade att min sambo gärna såg ett utomhusbröllop med närmaste släkt o vänner, gärna under precis det datum som vi bara några dagar tidigare bokade och gjorde klart! Helt otroligt bra gjort måste jag säga :-) För att inte glömma några detaljer så gick hon in på toaletten och skrev ner allt! Känns som vi börjar få ett ganska bra grepp om vad min blivande vill ha för ett sorts bröllop!

För att ytterligare fiska ur upplysningar så slog jag på en "lättsam komedi" på söndagskvällen, "Brudens bäste man" - inte direkt en bra film men visst kom diskussionen igång lite grann över hur vårt bröllop skulle kunna se ut. Slängde ur mig lite frågor lite spontant och jag kan garantera att hon inte tyckte det var det minsta misstänksamt... Tänk, hon vet inte vad som väntar runt hörnet..*muhahaha*

Häst och vagn från kyrkan ingick iaf hennes dröm, så en limo som vi tittat lite på tidigare kan vi nog stryka ett streck över.. ;-)
Over and out!

”Ulf”

Inga kommentarer: